Referenssit
Teknologiaa johtaville alojensa johtaville toimijoille








Kasvupalvelut rakentuvat uusille organisaation mahdollisuuksille sekä ihmisten suorituskyvyille. Kykyjen vahvistaminen sekä osaamisalueiden parantaminen on helppoa ja nopeaa.
Innovaatiopalvelut luottavat oletukseen, että innovaatiot yhdistävät tuotteet, palvelut, liiketoimintamallit sekä ajattelun uudella tavalla.
Yrittäjyyspalveluja, jotka perustuvat moniin “Työn tulevaisuus” -tutkimuksiin ja opintoihin.
Kasvupalvelut rakentuvat uusille organisaation mahdollisuuksille sekä ihmisten suorituskyvyille. Kykyjen vahvistaminen sekä osaamisalueiden parantaminen on helppoa ja nopeaa.
Innovaatiopalvelut luottavat oletukseen, että innovaatiot yhdistävät tuotteet, palvelut, liiketoimintamallit sekä ajattelun uudella tavalla.
Yrittäjyyspalveluja, jotka perustuvat moniin “Työn tulevaisuus” -tutkimuksiin ja opintoihin.
Oppiminen ja liiketoiminnan kehittäminen ovat oikeiden kumppanien kanssa erinomainen investointi: mitattava, poikkeuksellinen vaikuttavuus tarkoittaa alan parasta investoinnin takaisinmaksua. (10-100-kertainen takaisinmkasu alle 18 kuukaudessa)
Me starttaamme heti kun tarpeenne ovat kristallinkirkkaat. Heti kun pysyvä kyvykkyys on varmistettu, siirrymme taustalle tukirooliin!
Räätälöitävät työkalut ja menetelmät varmistavat avaintulostenne toteutumisen
Laajan palveluvalikoimamme avulla löydämme juuri oikeat keinot ongelmanne ratkaisemiseksi ja tavoitteidenne saavuttamiseksi.
Tehdään hyvä lähtötason analyysi niin mikään ei mene pieleen
Valmistajan yli 200 jakelijan globaali jälleenmyyntiverkosto ja lähes 100 niitä hoitavaa päällikköä tarvitsivat yhteisen ymmärryksen suunnasta, uusista liiketoimintamahdollisuuksista, johtamiskulttuurista sekä uusista IOT mahdollisuuksista.
Yhdessä tiiminsä kanssa Mika Nurmesniemi analysoi koko verkoston, haastatteli jakelupäälliköt, itse jakelijat sekä asiakkaat ja suunnitteli oppimisohjelman kasvun sekä kulttuurimuutosten edistämiseksi. Change Champion & Agent tapaamisia järjestettiin ympäri maailman.
Ohjelma saavutti tavoitteensa vuodessa (arvonaan arviolta 100 miljoonaa dollaria), jolloin tuotekeskeinen kulttuuri muuttui konsultatiiviseksi asiakasarvokulttuuriksi.
1. Diagnosoi (perusongelman perinpohjainen analyysi)
2. Suunnittele (tehtävä, projekti tai ohjelma, jonka tavoitteena on uudet kokemukset ja toimintamallit)
3. Ota käyttöön (oppimismetodi 70-20-10, muodollinen lähi- tai etäkoulutus, valmennus, oppiminen ammattilaisilta sekä muut keinot, joilla mitata vaikutuksia)
1. Kunnioitus - Me kunnioitamme nykyisiä kykyjänne, kulttuurianne sekä osaamistanne
2. Uudistaminen - Autamme sinua uudistavaan vain ne asiat, jotka ovat menestyksenne tiellä
3. Tulokset - Olemme tuloshakuinen organisaatio, jonka intohimo on sinun menestyksesi
1. Tehtävänanto: Tyypillisesti tehtävä, jossa analysoidaan yksilöitä tai organisaation linjauksia, strategioita tai asiakaskokemuksia. Analysoinnin pituus tyypillisesti pari päivää.
2. Projekti: Tyypillisesti muutamasta viikosta 5 kuukauden mittaiseen intensiiviseen projektiin. Arvio työmäärästä: 10-20 päivää.
3. Ohjelma: Tyypillisesti muutos, kulttuurimuutos tai toteutusohjelma, joka keskittyy esimerkiksi tuotteistuksesta palveluun, asiakaskokemuksen hallintaan, jakelun hallintaan tai myynnin johtamiskulttuuriin. Pituus: 6 kuukaudesta 2 vuoteen.
Puhumme samaa kieltä. Ymmärrämme yrityksesi. Voimme käyttää resursseja. Toimitamme arvoa. Ja teemme sen yksinkertaiseksi ja helpoksi.